Ben jij er ook zo één?
Die met 1 druk op de knop overzicht heeft, wees welkom….
Waarom deze functie?
Wij hebben klanten die erop vertrouwen dat het onderhoud geregeld is, op tijd en volgens afspraak. Ze willen de digitale onderhoudsrapporten en certificaten via ons klantenportaal altijd kunnen benaderen. Daar zorgen wij voor en zoeken iemand die zich daar volledig in vastbijt. Jij draagt zorg voor de uitvoering en beheersing van de onderhoudscontracten. Wij faciliteren de tools om dat beheersbaar te doen voor een aantal grote klanten. Wij gebruiken hiervoor ons Office 360 pakket, ons ERP pakket en O-pronose.
Waarom hoor je dan bij ons?
Je snapt wat onze klanten vragen en weet hoe je dat slim kan organiseren zodat je de klant vooraf informeert en op tijd en volgens afspraak de contractafspraken nakomt. Op alle fronten ben je aanspreekpunt voor de klant; organisatorisch, financieel en technisch. Je wordt uitgedaagd om op het vlak van duurzaamheid en andere (technische) oplossingen mee te schakelen en de klant van adviezen te voorzien. Tevens ben je veelvuldig in contact met het vaste team onderhoudsmonteurs en collega’s. Naast de monteurs word je ook ondersteund door prettige collega’s die weten wat ze moeten doen. Zij ondersteunen met onder meer de planning en ook de werkvoorbereiding.
Welke werkzaamheden liggen er voor je klaar
Om je een indruk te geven van de dagelijkse taken zijn;
- Verzorgen van onderhoudsaanbiedingen voor nieuwe klanten en opgeleverde installaties vanuit onze projecten afdeling.
- Opstellen van jaarplanning voor de onderhoudswerkzaamheden en beheerstaken.
- Opstellen van Meerjarig onderhoud begroting (MJOB) en deze samen met de klant op basis van beschikbare budgetten en toekomstvisie te fine-tunen.
- Afronden van de rapportages, het signaleren van eventuele herstelwerkzaamheden en opstellen van de herteloffertes en deze na opdracht te begeleiden.
- Structureel overleg met de klant en rapporteren van de besproken agendapunten.
Wat krijg je van ons?
Vanzelfsprekend krijg je bij ons passende arbeidsvoorwaarden. Jouw werkplek is ruim en ergonomisch op maat in te stellen. Wij horen dat het anderen opvalt dat er bij ons op kantoor rust heerst, geen hecktiek maar een prettige ontspannen sfeer. Daarnaast zul je merken dat je snel wordt opgenomen in het team en dat het niet alleen werken is, maar ook genoeg ruimte voor plezier. Met enige regelmaat kun je ons vinden op een domibo, bbq of personeelsuitje. Om toch het lijf fit te houden doen wij een bijdrage in de kosten voor jouw sportclub. Mocht je zelf mooie toevoegingen hebben, want jij bent desnoods de specialist, dan horen we die graag! Mochten er nog ideeën zijn dan staan wij hier zeker voor open en zien wij ze graag verschijnen in onze ideeën bus.
Hoe kom je bij ons terecht? En ook bij ons horen?
Zelfstandig werken en toch een hele belangrijke bijdrage leveren aan ons team? Dan kan je op welke manier dan ook contact met ons op nemen. Bijvoorbeeld door te mailen naar: P&O@alferink.nl, een appje via de oranje button op deze pagina, of via de chat functie op onze socials. Je kunt ons vinden op LinkedIn, Facebook en Instagram. Tot snel!